Nuffnang

Wednesday, May 12, 2010

Kacang Pool Haji...


Tiap kali member 2 turun JB nie, slalu tanya ape makanan yg special kat sini. So nak melayan sahabat, aku bawak la dia org pekena Kacang Pool nie. Rasa nya,dah banyak kali aku makan kacang pool nie. Apa yg special tentang juadah nie; boleh dikategorikan sepupu bubur kacang la, cuma dia tak campur ngan santan.
Cara dia serve ; kacang pool nie dia ada telur goyang bak kata member aku "PD", cabai , limau dan roti bakar satu inci tebal. Rasanya memang sedap berbaloi ngan harga. Kalu sapa-sapa nak try lokasi kat JB nie ada dua tempat satu dekat medan selera larkin sebelah balai bomba dan satu lagi kat sebelah stesen bas larkin. Slalunya aku pegi kat sebelah stesen larkin je. Sape sape yang duduk kat KL..tak perlulah turun JB, sebab dia ada bukak cawangan kat Ritze Perdana, kat Damansara Perdana, harga kat KL nie rasa aku mahal skit la, tapi kalu korang nak save duit boleh turun JB makan..gambar yg aku upload nie kedai dia kat sebelah stesen bas larkin.

1 comments:

Anonymous said...

Di Melaka terdapat Roti Kacang Pool
di Plaza Pandan Malim berdekatan Politeknik Bandar Melaka - Restoran Anggerik 8